27 Ekim 2017 Cuma

Tom Ford - Noir Extreme Man - 2015


Tom Ford'un son zamanlarda çıkardığı piyasa ve manitacı parfümlerinden biri, noir'in flankeri olarak değil de ana parfüm olarak çıksaydı daha büyük bir patlama yapabilirdi.

Kakule, amber, hint cevizi, vanilya ve dondurma ile tatlı bir gourmand ortaya çıkarmışlar. Biraz da böyle kadın makyaj malzemelerinin kokularını andıran da bir havası var.. Kalıcılığı ve silajı ortalama civarlarda bir parfüm TF- noir extreme. Tatlılığı bir Black Orchid değil ama, yapay ve bayıklığı uzun kullanımda bir vanilyasever olan beni baydı diyebilirim.

İlk kullandığımda oww dedim bu ne bayıldım, müthiş -yeni Dior Homme Intense mi geliyoor dedim- ama biraz kullandıkça Paco Rabanne tarzı bir parfüm olduğuna karar verdim, One Million, Versace Eros tarzı parfümlere Tom Ford'un yorumu gibi olmuş.

Genel beğeniye oldukça uygun, tabiri caizse tam bir ortamcı parfümü. Koku karakteri ve çizgisi yok, dümdüz lineer Black Orchid'in açtığı yolda gösterdiği hedefte biraz daha tene yakın gidiyor. Birkaç kere üzerinizde deneyin almadan önce, çünkü şişesinin yaldızlı şıklığı ve adının Tom Ford olmasının bir çekiciliği var, bu da ilk başta algı yanılması yaratıyor.

Ve erkekten ziyade, feminen bir koku olduğunu düşünüyorum.Yani sonuç olarak ne güldürdü, ne de süründürdü.

6.5/10


0 yorum:

Yorum Gönder