3 Şubat 2016 Çarşamba

Viktor&Rolf - Spicebomb - 2012




Viktor&Rolf - Spicebomb; tütün, deri, tarçın, çeşitli biber ve baharatların kombinasyonu ile adının aksine yumuşak ve çok başarılı bir kokuya sahip. Öyle geniz yakan baharatlar falan yok içerisinde, korkutmasın yani sizi bombalı ismi.. Benim fikrimce, Flowerbomb adındaki kadın parfümlerine başarılı erkek bir partner üretelim demişler ve baharatı uygun görmüşler.

Antidote'den sonra markanın çıkardığı ikinci erkek parfümü yine markanın kalitesini çok güzel yansıtmış. Koku güzelliğinin yanında, el bombasına benzer şişe tasarımı çok şık al biblo diye evinin bir köşesine koy.. Bombamızın pimi bile var :)

Spicebomb 2013'deki geleneksel Fifi ödüllerinde resmen Adele gibiydi, tüm ödülleri götürdü.. Bence abartmaları da hakeden bir parfüm, son zamanlarda çıkan en iyi designer parfümü nedir deseniz aklıma ilk gelen parfüm Spicebomb olurdu. Zaten belirli üne ve yaygınlığa ulaştı, Bvlgari - Man In Black diye benzer bir parfüm çıkardı, Spicebomb'a benzeyen kompozisyonları HDP ve benzeri niş firmalar da bazı modellerinde temel aldılar. Bu durum da bize Olivier Polge'nin ne kadar başarılı bir parfüm ortaya çıkardığını da kanıtlıyor.

One Million gibi bir çizgide olduğunu söyleyen yorumcuların yorumlarına da denk geldim ama, bu görüşlere katılmıyorum. Koku kalitesi ve hoşluğu bakımından Dior Homme Intense gibi bir çizgiye koymak daha uygun olacaktır.

(Daha önce evde sıkılıp, dekoratif kılıçlarımla birlikte bir poz çekmiştim kendisini, kendi görselimi buraya da eklemek istedim)

Kalıcılığı ve aurası gayet başarılı, genç ve dinamik bir koku.. Sosyal ortamlarda parfümünüzün adını sordurur ve sizi farklı yönleriyle de mutlu eder.  Ben genelde designer alacak (20-28 yaş arası beyefendilere) bu kokuyu gözüm kapalı öneriyorum.. Niş versiyonu için Parfums de Marly - Herod'u denemelisiniz :).

Viktor&Rolf - Spicebomb fevkaledenin fevkinde bir parfüm, daha fazla popüler olmadan siz de kullanın..

8.5/10



7 yorum:

  1. üstadım bunların instagramda testerları var sizinde bi kaç yorumunuzda bahsettiğinizi gördüm fakat emin olmak istedim alınabilir mi ne dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Önermem hocam %95 sahte parfümler satıyorlar, orjinal tester demelerinin sebebi de testerin sahtesi mi olur izlenimi yaratmak.. O tarz durumları düşünüyorsanız sıkıntı var demektir. Free shop ürünü, ithalat fazlası, 2. kalite, birebiri gibi, orjinal tester hep dolandırıcı lafları bunlar.. Kaç senedir parfüm alırım, bunlardan hiç almamak bunları görmemek gerektiğini rahatlıkla söylerim. Aldığın ürün bile acaba orjinal mi diye düşünüyorsun orjinal olsa bile.. 50 lira fazla verin, güvenilir kaynaklara yönelin hocam.. 80lirayı çöp bir kokuya vermektense 150liraya aldıgınız bi parfümü gönül rahatlığı ile kullanmak var.

      Sevgiler..

      Sil
  2. Merhaba ben hakkı 22 yaşında esmer tenliyim ve aynı zamanda Latin dansları ile ilgileniyorum ve sosyal danslarda parfüm benim için önem kazanıyor sizce bu parfüm bana uygun mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Hakkı,

      Bir dönem ben de salsa ile ilgilendim, ne demek istediğini anlıyorum. Sosyal danslarda ilgi ve övgü alabileceğin yaşına ve sosyalliğine gayet uygun bir parfüm.. Fiyat/performans olarak da pişman olmazsın.. Öneririm..

      Sil
  3. üstadım selamlaar :) spice bomb aldım nisan ayında. üzerinden 4 ay geçti. odamda ışık görmeyen yerde kutusuyla muhafaza ettim. 90ml lik aldım yarısına bile gelemedim. farklı parfüm kullanıyordum çünkü. parfüm biraz pahalı bu sebeple atomizerlere doldursam ömründe uzama olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömründe kısalma bile olabilir çünkü farklı bir yere aktarıyorsun, kendi şişesinde serin ve ışık görmeyen yerde kutusuyla senelerce durabilir hemen tüketmeyeceksen atomizere aktarmanı önermem.. Dursun kendi şişesinde ne istiyorsun :) iyi koşullarda 4-5 seneden fazla bile durur rahat ol..

      Sil
    2. i love uu!!

      Sil