12 Şubat 2016 Cuma

Calvin Klein - Euphoria Men Intense - 2008



Fotoğraf sizi kandırmasın, bu parfümü sıkmış birinin boynuna böyle yapışmak isteyeceğinizi zannetmiyorum, eğer burunsuz değilseniz :). Bu parfümün içeriğini tahmin etmeye çalışıyorum, plastik, yapay meyveler, sentetik birkac şey daha tataa karşınizda Euphoria Men Intense.

Neden böyle bir parfüm üretiyorlar anlamıyorum, marketteki ucuz deodorant spreylerden biraz daha iyi kokuyor o kadar. Duşumu alıp Euphoria Men Intense sıksam, kendimi temiz hissetmem. Ev arkadaşım bir yerden indirimli almış, tekrar deneme fırsatı bulmuşken fikirlerimi de yazmak istedim.

Bir de anım var, bir keresinde bu parfümü bir parfüm forumundan 60tl gibi bi rakama aldım, o zamanlar dolar falan uçuk değildi, yurtdışı kontrolü azdı daha uygun fiyatlara temin edebiliyorduk. Neyse sonra 5ml falan denedim 40liraya satamadim 3 ay boyunca, açık parfüm 25tlydi o derece.. Bir de şimdi bunu mağazadan falan alıp yüksek fiyatlar ödeyenler var.

Yazık
3/10

0 yorum:

Yorum Gönder