5 Şubat 2016 Cuma

Amouage - Reflection - 2007


Merhaba arkadaşlar, bugün sizler için Ummanlı ultra lüks parfum evi Amouage'in Reflection adlı parfümünü mercek altına alıyorum.

İlk fısınızdan itibaren, teninizde sabunsu ve pudrali bir hissiyatta kalarak; Reflection beyaz çiçekler, biberiye ve sandalağacı ile çiçeksi-odunsu sınıfına giriyor. Tatlı ama bayık olmayan bir tonda teninizde 8-10 saat ve daha fazla kalabiliyor. Beyaz çiçekler (neroli, yasemin vs) genelde kadın parfümlerinde yoğun kullanıldığı icin Reflection alışık olmayanlari şaşırtabilir. Ben gayet erkeksi buluyorum bu parfümü.

Le male'ye çok benziyor diyenlere cevap vermek istiyorum "Hiç benzemiyor, ben sizin burnunuza tüküreyim". Açık parfüm gibi sahte bir ürün alıp, orjinaline bok atmak gibi bir şey bu. Nasıl bir koklamak bu, nasıl bir burun.. Lütfenn, bir daha duymamış olayım.

Reflection benim tenimde çok değişken kokuyor, hatta ara ara parfümü koklamakta zorlanıyorum, 3 saat sonra buram buram kokmaya başlıyor bu sebeple de çok ilginç. Parfümün açılışından sonraki 2-3 saatlik kısmı koklaması da acayip lezzetli.

Amouage Reflection gösterişli ve zengin bir parfüm, sizi çevreliyor projeksiyonu muazzam. Tam elit elit, zengin zengin kokmalık. Şık bir gömlek veya kaliteli bir takım elbise giymiş, ortamda kendini belli eden, girişimci, lider bir alfa birey canlanıyor gözümde. Lüks is yemeklerinde, gece davetlerinde, güzel kiyafetlerle cuk oturur. Salaş giyimle de rahat kullanırsınız ama günlük kullanım için oldukça pahalı bir parfüm seçmiş olursunuz.

Nefes kesici ve baş döndürücü bir kompozisyona ek olarak, şişe ve kutu dizaynı olarak da Amouage firmasina rakip tanımıyorum. Boş şişesini bile al vitrinine, çeyizine koy o derece şık ve havalı.. Koleksiyonumda olmazsa olmaz parfümlerimden biri..

Amouage - Reflection tam anlamıyla bir başyapıt.

10/10

2 yorum:

  1. Reformulasyon geçirmiş buda , yeni mıknatıslı kapaklar kalıcılık çok zayıfmıs

    YanıtlaSil