3 Şubat 2016 Çarşamba

Bond no 9 - New York Amber - 2011



Bu parfüme neden "Amber" ismini verdiklerini anlayamayanlar kervanına beni de ekleyebilirsiniz. New York Amber'de referans bir amber kullanımı mevcut değil. Daha şehvetli bir isim verilebilirmiş.

Uhumsu ve tatlı bir kokusu var Bond Amberimizin, pek doğal koktuğu da söylenemez.. Uhu ve oje kokuları hoşunuza gidiyorsa Bond no 9 - Amber'i de çok seveceksiniz..Bu parfümü kullandığım zaman çok sexy bir gül-oud birleşimi ile baş döndürücü bir çekilicilikte mi kokuyorum, yoksa ballici gibi mi kokuyorum bilemiyorum.. :)

Şaka bir yana parfümün ne güzelmiş, off kokusu buraya kadar geldi gibi yorumlar almanız çok olası, çünkü Bond Amber oldukça kalıcı ve projeksiyonlu bir parfüm. Kıyafetinizde ve teninizde uzun süre kalıyor. Güzel olmayan bir kadının sexy ve ateşli olabilmesi gibi Bond no 9 - Amber'in, garip bir çekiciliği mevcut.

Lineer bir yapısı var, 10 saat sonra ilk sıktığınız halinden farklı kokmuyor. Bond - New York Amber şehvetli ve kendine has kokusu ile gecelerinize renk katacaktır. Astronomik fiyatlarına değer mi, bu ayrı bir tartışma konusu. Ben değmez diye düşünüyorum..

7.5/10

0 yorum:

Yorum Gönder