8 Ekim 2017 Pazar

Memo - Irish Leather - 2013


Leather serisinin çoğunu Alienor Massenet ablamız yapmış, iyi de işler çıkarmış. Uruguay'a giden bir arkadaşım mate çayı getirmişti, merak edip içtim valla.. Bir şeye benzemiyodu, çayır çimen otu.. Ama bu tarz otları bir parfümde böyle kullanmak usta işi..

Juniper berryleri şu mavi kızılcık diyorum ben buna, buna benzer şeyleri de starbucksta falan berry limonataları içip deneyebiliyoruz az çok koku olarak da fikir sahibi oluyoruz.

Neyse girişi uzatmışım ya pardon, bu da otlu bir deri yorumu, ve evet frag'da okuduğum bazı yorumlar gibi yeni araba kokularını da andıran bir yapısı var, bunu ben de farkettim.

Amber var demişler, tatlı bir amber değil daha bi sabunsu, ekşimsi bir kullanımı vardır, inceden sanki onu alabiliyorum (ambre topkapımsıı).

Neden İrlandalı onu anlamadım, viskisini birasını bilirim irlandanın, bir de gayda çalan etekli amcaları..
Russian odunsu çamsı derili iken, irish, daha bir otsu-derili diyeyim. Bu da güzel.. 15ml dekant aldım kafam rahat .. 30 yaş üzeri uygundur efendim.

Benim puanım: 6.5/10
Anne puanı: 7/10
Baba puanı: 7/10
Kardeş puanı: 6/10

0 yorum:

Yorum Gönder