8 Ekim 2017 Pazar

Memo - Luxor Oud - 2012

Haydi, Mısır'ın eski şehirlerinden biri olan Luxor'a gidiyoruz! Şaka şaka kokunun Mısır'la falan alakası yok ya, saçmalamışlar bence isim ve hikayede.. Neyse hikayeyi geçelim,

Beymen'deki denemelerime devam ederken, abi dedi Luxor Oud'u bir dene, dedim oud falan diyorsun kardeş kalsın ben çok sevmiyorum, yıldım oud parfümlerinden dedi abi bir dene ya bir dinle şu güzel kardeşini. Dedim hadi bakalım.. Aa oud moud alamıyorum ben, ya da daha önce denediklerim neydi, bu bildiğin meyveli sabunsu bir parfüm.

Bence Jannat'ta ve pazarlamasında olması gereken koku bu olmalıydı. Firavun'un Ud'u diyorlar sitesinde (Ya Memo geç bunları). Hoş bir mandalina, gerçekten güzel bir gül kullanımı (French leather'dakini andırıyor, bu sefer oldu Memo!), birkaç kızılcık(bize yakın bu var sanırım) benzeri bizde olmayan berrylerden, paçuli, ladin ve çok hafif ekşimsi bir oud arkaplanda belli belirsiz.

Vaaaay!

Bence bu French Leather ve Jannat'ın olmuş hali.. sabunsu temizlik hissiyatı, gül kullanımı, meyveler oo çok hoşuma gitti.. Adına kanmayın, kesinlikle bir oud parfümü değil.. HIMYM'dan Barney'in demesiyle bir 5'lik bunu kesmez, çak bi altılık diyorum.


Luxor Oud Sana puanım 9 .. (Beymen'deki Alper'de bu arada anlıyormuş bu işten, önyargılı davrandım, sorry kardeşim.)

Benim puanım: 9/10
Baba puanı: 7/10
Kardeş puanı: 9/10

0 yorum:

Yorum Gönder