8 Ekim 2017 Pazar

Frederic Malle - Superstitious - 2016

Siyah illuminatik şişesinde, freş ve ferah bir parfüm, şişesini modacı Alber Elbaz tasarlamış.. Tamam şişesini de seviyorsunuz biliyorum ama kokusuna geleyim ben yavaştan:

Gül ve aldehitlerin sevişmesi ile meydana gelmiş Dominik baba yine güzel bir parfüm çıkarmış. Bugün amma beyaz çiçekli - sabunsu gül kombinasyonu denedim ya, gerçekten özellikle arasam denk gelemem.. Güzel bir gül kullanımı, Tdc'deki sublime balkiss'e bir göz kırptı ama The Different Company'nin Sublime balkiss'i bambaşka bir aşkk, ow bebeğim..

Yasemin kullanımı kokuyu feminenleştirmiş, o yüzden de for women adı altında pazarlamayı uygun görmüşler, temiz bir vetiver eklemişler sanırım bi temizlik kokuyor ya da Creed vetiver'i mi özledim acaba?.. Yine erkek de kullanır, lumiere noire, rose 31 gibi parfümleri kullanmayı seviyorsanız bunu da seversiniz.

Superstitious hurafe demek arkadaşlar, göz fotosu falan, çok derin anlamlar var bu işin içinde.. Ama türk gülü varmış (Asın Bayrakları!)

Malle yine iyi parfüm yapmış bence.. Ama çok da abartmayalım. (Evet ben de biliyorum Stevie Wonder'in de bi şarkısı falan vardı.)

Benim puanım: 7/10
Baba puanı: 7/10
Kardeş puanı: 8/10

0 yorum:

Yorum Gönder