8 Ekim 2017 Pazar

Amouage - Myths Man - 2016


Kül, süsen, krizantem çiçeği.. Tam bir Ahmet Kaya şarkısı gibi oldu, bu nasıl parfüm.. Gelin birlikte deneyelim. Amouage'in yeni trendi Gayce olan şişeleri, yanlış anlamayın buradan kimsenin tercihine laf attığım yok, aksine çok saygılıyımdır

Amouage sade ve güzel şişeleriyle, şık kompozisyonlar yapan ultra niş bir firmaydı. Napıyorsun abicim pembeler morlar eflatunlar..
Parfümlerimizde artık iş yok, şişeleri boyuyoruz ilgi çeksin diye. Renkli şişelerden deneyip de beğendiğim bir tek interlude oldu,o bambaşka bir şey..

Amouage parfümleri tende şöyle temiz bir denemeyi hak ediyorlar, kağıttan anlaşılacak parfümler değil tamam ama insanın biraz ilgisi çeker, belki de Bracken'a çok kızdım, Myths'e patlıyorum ama olsun.

Arkaplanda tütsülü, sisli, biberli amouage yapısı kokarken, hafif bir tatlılık geliyor aslında çok da kötü değil.. Ama sorun bu çok da iyi değil gibi..

Bence buradaki mit, ortalama bir şey yapalım adını da mistik bir şey koyalım demişler. Ameleler zaten merak eder saatlerce düşünür demişlerdir? (düşündüler!)

Ama bu amouage hocam, yarın koluma sıkar denerim oo bayıldım da derim buraya yazdıklarım geçerliliğini yitirir. Ondan çok sert bir şey yazmaya korkuyorum..

Yine de olmasan da olur Myths! Çok arayacağımı düşünmüyorum. /

Sonradan edit: Belki de ararım.. Emin olamıyorum.

Benim puanım: 6.5/10
Baba puanı: 6/10
Kardeş puanı: 5.5/10


0 yorum:

Yorum Gönder