8 Ekim 2017 Pazar

Memo - Italian Leather - 2013


Serinin en hareketli ve en ilginç(farklı) kompozisyonu bu, sen tut domates yaprağı, vanilya ve deriyi ile harmanlayıp parfüm yap. Hakkaten böyle salkım domateslerin yaprakları kokar ya inceden öyle bir vibe var. Alienor Massenet bunu o kadar güzel kullanmış ki, yani ne varmış bunun içinde diye bakmasam aa domates diyemezdim. Serinin en orjinal içerikli, en genel beğeniye uygun parfümü (mainstream parfümlere uzak sayılmaz).

Italian Leather bana Tom Ford'ların tarzını hatırlattı ve Tom Ford - Noir Extreme'yi andırdı.. Yani identical değil ama, daha performanslı, üzerinde düşünülmüş, niş versiyonu diye düşünülebilir.

Memoların arasından en çok övgü aldıracak parfümü bu, kızlar sever bunu.. Tatlı, reçineli ve gourmand bir deri.. Memo'nun diğer leatherları kadar derin değil, zaten bence adı da ondan Italian, gösterişli ve sade.

Yaş 20'den 40'a kadar rahat kullanılır, biraz daha soğuk hava parfümü (bahar geceleri diyelim) gece davetleri, toplantı vs. adı sorulur.)
note: domates yaprağını daha önce ys uzac metaboles parfümünde denemiştim sevmemiştim, ama buradaki kullanımı bambaşka...

Benim puanım: 8/10
Anne puanı: 8/10
Baba puanı: 9/10
Kardeş puanı: 9/10

0 yorum:

Yorum Gönder