26 Ekim 2017 Perşembe

Penhaligon's - The Tragedy of Lord George for Men - 2016

Penhaligon'sun sitesinde The Tragedy of Lord George için diyor ki,

"Lord George saygın ve varlıklı bir adamdır. Adeta aristokratlığın asil değerlerini somutlaştırıyor; erdem, saygı, sadakat ve bağlılık. Onun parfümü de özünü yansıtıyor, geleneksel ve sırlarla dolu."

Vay vay vay vay! Penhaligon's, Penhaligon's Portaits adlı serisini 75ml'lik şişelerde 240$'dan satışa sunmuş durumda. Büstlü şişeleri MDCI'lardan hatırlayacaksınız. MDCI sanırım 100'lük diğer şişelere geçti veya ellerinde kalan 100ml'lik serideki şişeleri satarken, Penhaligon's da bu dizayn ile direk MDCI'ları hatırlattı bana.

Penhaligoncu amcalar, Alberto Morillas'a buyur burada kaliteli içerikler, sen bize kaliteli bir designer parfümü yap demişler, ​​​​​​o da Armani code- Bvlgari Man in Black arası genel beğeniye uygun bir parfüm yapmış..Zaten morillas'ın tarzı da bu. Genel beğeni kokuları yapan bir abimiz. 2016'da çıkan bazı niş markalarda ince bir viski, boozy akımı vardı biraz da Brendi koyalım şunun içine demişler ta taaaaaa The Tragedy of Lord George ortaya çıkmış.

Zaten hafif amberli parfümlere inceden bir boozy'lik yakışıyor azizim, amberi kaliteli amber belli ediyor kendini. (Boozy-amberin dibi, sarhoş rus amberi Ambre Russe'ye selam olsun)

Bence bu koku oldukça iyi bir designer kokusu olurmuş. Dior Sauvage bu koku olabilirmiş mesela, veya ne bileyim Tom Ford'un yeni bomba parfümü ve flanker'lerini çıkaracağı parfüm ne bileyim Noir Extreme bu olabilirmiş.

Bu parfümün overpriced olduğunu düşünüyorum, MDCI gibi büst tasarlayıp 300-400lirayı da oradan giydirelim demişler, yarısı fiyatında olsa alın rahatlıkla kullanın diyebilirdim ama şimdi ne bileyim 250$ çok para aga.

Yoksa güzel parfüm.. Yani beğenmesine beğendim de,içerik kaliteli ama koku karakterli değil.

İşyerindeki arkadaşımdan güzel bir yorum geldi koklasana şunu dedim; bilkentli bebelerin parfümü gibi kokuyor dedi. Yani biraz lüks, biraz alkollü, biraz da jenerik. Kızlar falan beğenir, aa parfümün ne güzelmiş bunun adı ne ben biliyorum bunu koklamıştım falan gibi bi hissiyatı var.

Buradaki trajedi bence fiyat etiketinden kaynaklanıyor :).

7/10

0 yorum:

Yorum Gönder