8 Ekim 2017 Pazar

Memo - French Leather - 2014


Al işte bunun neden fransız olduğunu anladım, çünkü serinin en garip parfümü de bu. Şair gül kullanımından dolayı fransız demiş ama, benim yorumum fransızlar biraz arızalı oluyorlar böyle problem çıkarmayı severler. Grup çalışmalarında böyle erasmus vs. ekiplerde sırıtır, nazlı olurlar. Bence serinin zayıf halkası French leather.

Gül, juniper, adaçayı, süet, misk, lime, vetiver ve reçineler. Aslında gül çok tatlı kokuyor (hem şekerli olarak tatlı, hem de koku olarak çok hoş) ama diğer notalarla harmanı olmamış, sırıtmış. Adaçayı ve limon da olunca, kış çayı gibi bir şey olmuş, azıcık da gül yaprakları.

Her kokladığımda da farklı kokuyor, daha önce Honour böyle yapıp sonradan kendini çok sevdirmişti, parfüm kafasına göre bi karamsar bi de açılıyordu.. Belki de şairi anlayamadım bilemiyorum.

Şu gül kullanımını başka şeylerle desteklesen efsane bir şey olacakmış Alienor.. Belki firmanın kadınlara yönelik serisinde vardır da bilemiyorum.. Neyse, bu sefer gülmedim. Bu gülsuyu bozuk kardeş. Ortalama dizaynır puanı veriyorum sana, DKNY Red delicious'a da sanırım bu puanı vermiştim. Ordan hesap edin.

Benim puanım: 5.5/10
Anne puanı: 9/10
Baba puanı: 8/10
Kardeş puanı: 5/10

0 yorum:

Yorum Gönder