23 Kasım 2017 Perşembe

Frederic Malle - French Lover - 2007



Melekotu, vetiver ve tütsü'nün güçlü topraksı bir kombinasyonundan meydana gelen French Lover'da kalite buram buram hissediliyor.  Parfümün sonlarına doğru da hoş bir sedir eşliğinde odunsu-otsu bir şölen yaşıyorsunuz. Ormanda gezer gibi, yemyeşil ve şaşırtıcı derecede doğal kokuyor.

Eğer Guerlain - Vetiver gibi güçlü vetiver kokularını ve biraz da tütsülü parfümlerle aranız varsa French Lover'a bayılırsınız diyebilirim. French lover; Sycomore, Vetiver Extraordinary gibi top klas Vetiver parfümlerine saygı duruşunda bulunurken, asla onlara benzemiyor ve kendi kafasında takılarak efsane vetiverler listesine üst sıralardan dahil oluyor

Silaj ve kalıcılık da kompozisyonla uyumlu, oldukça güçlü ve yerinde, oldukça da erkeksi bir yapıda olduğunu düşünüyorum, kadınlara uyacağını düşünmüyorum.

Parfümün çok başarılı ve orjinal bir kompozisyon olduğunu söyleyip, hakkını vereyim ondan sonra öldüreyim.

Şakası olmayan, katı, disiplinli, mesafeli, resmi, mimiksiz ve aşırı ciddi bir parfüm French Lover. Ben ferah ve sabunsu vetiver kafasında olanlardanım, benim için Creed - Original Vetiver olsun, Vetiver Babylon olsun temiz kokayım kafam rahat olsundur. Vetiver Extraordinary'i French Lover'a tercih ederim, çünkü vetiver-tütsü kombinasyonu benim keyif aldığım bir kombinasyon değil. Mesela, Encre Noir'i de beğenmekle birlikte rahatsız olurum.  French Lover için şahsi görüşümse Encre Noir'in keşke niş versiyonu olsa, gelebileceği en doğal, en modern ve kaliteli noktaya getirsek dediğimiz nokta sanırım Frederic Malle - French Lover olurdu.

Fransızlarla genel olarak çok anlaştığım söylenemez, diğer yazılarımda da görürsünüz. Bu kadar resmiyet, pokerface ve soğukluk bana fazla, French Lover şişem yeni sahibine giderken, parfümün hakkını da puanlandırma olarak veriyorum. 

Çirkin, başarılı, somurtkan bir Fransız iş adamı!

8/10


0 yorum:

Yorum Gönder