23 Şubat 2016 Salı

Guerlain - Spiritueuse Double Vanille - 2007


Bilirsiniz ki ben vanilya temalı parfümleri cok severim ve oldukça fazla vanilyalı parfümüm var. O zaman iddialı bir cümle ile girmek istiyorum:

Spiritueuse Double Vanille'den daha sexy bir vanilya kokusunu henüz koklamadım. SDV açılışında vanilya aromalı vodka gibi kokuyor (Stoli Vanil). Bu açılış için havalı terimimiz ise "boozy" :).

İçki kokusuna benzer kokuları sevmiyorsanız, SDV'yi deneyimlerken tek sevmeyeceğiniz kısım ancak açılışı olabilir. Ben açılışındaki o alkollü-boozy halini de çok seviyorum. Bana Caipirinha'yı hatırlatıyor.

Beni çok şaşırtan kısmı; boozy hissiyat birkaç saat sonrasında yerini az şekerli, vanilyaya bırakıyor ve o acımsılık tamamen kayboluyor.  Sonradan tatlı bir şekilde, çok lezzetli bir biçimde teninizde kalıyor. Kalıcılık ve projeksiyonu ortalama, parfümün güzelliği de buradan kaynaklanıyor; "Ben buradayım! Hey herkes beni koklasın" diye ilgi çekmesine, bas bas bağırmasına gerek yok.

Kokulara cinsiyet vermeyi sevmem ama Guerlain - Spiritueuse Double Vanille'yi bir kadında koklamayı tercih ederim. Ateşli falan demedim dikkat ederseniz, SDV'deki sexylik öyle fettan, vahşi bir şekilde sergilenmiyor. Elitliğin verdiği bir sexylik söz konusu, lirik bir şiir gibi, meşk ile dans eden tango dansçıları gibi.

Jean Paul Guerlain'den koklamaya doyamayacağınız muhteşem bir sanat parçası..

Likit aşk!

10/10

0 yorum:

Yorum Gönder