24 Şubat 2016 Çarşamba

Bvlgari - Aqva Pour Homme - 2005


Saat, mücevher ve takılar üreten ünlü İtalyan markası Bvlgari'nin en ünlü erkek parfümü olan Aqva'sı güzel bir sucul örneği. Başka designer parfümerilerin akuatik parfümleri ile kıyaslarsak eğer, geniz yakan tuzlu garip hissiyat Aqva'da mevcut değil. Doğal ve fresh hissiyatını tıraş losyonu tarzına kaçmadan çok güzel yakalamayı başarmışlar. Bu hissiyatı deniz eriştesi denilen bir deniz yosunu sayesinde verdiklerini düşünüyorum (Posidonia oceanica- Neptune Grass).

Yakın mesafe savaşçısı Aqva Pour Homme, kız-erkek etrafınızdan övgüler aldıracak gerçekten şık bir parfüm. E hiç mi kötü yanı yok; kalıcılık ve projeksiyon konularında baya sıkıntılı Bvlgari Aqva. 4-5 saat içerisinde nerenize spreylediğinizi unutabilirsiniz. Dik duramayan ama hoş görünen bir şişeye sahip :).

Parfümümün öyle herkese kokmasına gerek yok, sakin sakin misler gibi koksun diyenler için üretilmiş. Jacques Cavallier'in bu ferah parfümü sıcak yaz günleri ve kapalı ofis gibi ortamlarda rahatlıkla kullanılır. Çok beyefendi buluyorum ben kendisini..

Ferah bir deniz esintisi gibi!

6.5/10

5 yorum:

  1. merhaba kış ve sonbahar günlerinde dior homme edp yeni nesil kullanıyorum 20 yaşımdayım ve şık, resmi giyinmeyi severim.
    ama yaz ve ilk bahar günlerinde kullanmak için fresh designer parfüm arıyorum. sizce denemem gereken üç parfümü yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Issey Miyake L'eau d'Issey
      Bvlgari Aqva
      Clinique Happy
      azıcık daha bütçeyi artırırım diyorsan da Acqua di Parma - Colonia Essenza tavsiye edebilirim.

      Sil
    2. tekrardan selam denon,
      Issey Miyake L'eau D'issey Intense Edt 75 Ml sipariş verdim. denemedim ama bakalım...

      Sil
    3. tekrardan merhaba denon,
      Issey Miyake L'eau D'issey Intense Edt 75 Ml sipariş verdim. denemedim ama bakalım...

      Sil
  2. hayırlı olsun güle güle kullan, her türlü issey'in gideri var.. Gerçi reformüle oldu diyorlar yenisini denemedim ama, eskiden hem performanslı hem de gerçekten koku olarak da şahaneydi.

    YanıtlaSil