8 Ekim 2017 Pazar

Amouage - Bracken Man - 2016


Karanfil, sedir, paçuli, lavanta, geranyum zorlu bir sürü koku ön planda.. Ben bilir misiniz bilmiyorum ama, eskiden acayip bir Amouage fanboyluğu vardı, Gold parfümünü bile gaza gelip almıştım (koklaması zevkliydi hacı). Nerde o eski parfümleri bunlar nedir renkli şişeler, çiçekler falan ya.. Kendine gel biraz. Umman kralı mı öldü, nedir başka biri maytap geçiyor sanki.

Böyle bazı kebapçılarda kebap yedikten sonra karanfil olur ya onlar geldi aklıma, üzerimdeki random parfümle karışınca böyle bir koku, tat veya bir algı oluşurdu. Çok da farklı değil..

Severim aslında tarçın,karanfil falan böyle şeyleri ama parfüm olarak düşününce bir olayını göremedim, üzerimde düşündüğümde de hiç çekici olacağını düşünmüyorum.

Amouage son zamanlarda beni çok üzüyorsun.

Arkaplandaki yeşilli, fujerli güzel altyapın için notunu fazla bile verdim. Gerçekten karanfile çok çok büyük bir aşk besliyorsanız alın. Yoksa değmez.

Benim puanım: 5/10
Baba puanı: 6.5/10
Kardeş puanı: 5/10


0 yorum:

Yorum Gönder