24 Ocak 2016 Pazar

Loewe - Loewe 7 Natural - 2012


İçinde bulunan 7 notasından 6'sı doğal (yuzu, acı portakal, tütsü, pembebiber, sedir ve vetiver) sadece misk sentetik olarak açıklanmış,  o da muhtemelen hayvansal miskler yasaklandığından ötürü olabilir.

Bir hafta civarı spreyleyip test etme fırsatı buldum, bu parfüm güzel parfüm arkadaşlar..
Citruslu üst notaların üzerine, genel tema olarak vetiver ve tütsü tabanlı bir parfüm yapmışlar.
Tütsüsü tam kıvamında olmuş, hafif, yormayan, tam o kilise kafası tütsüsü çizgisine varacakken bırakmışlar bu da daha spor bir hava katmış.Zaten parfümün renginin, şişesinin ve tarzının spiritüel veya öyle bir tütsüye ihtiyacı yok.

Benim gibi Encre Noire'in güzel bir parfüm olduğunu kabul edip, fakat o sert tütsü kullanımından dolayı kullanamayanlardansanız Loewe 7 Natural size ilaç gibi gelecek.. Bir cümle ile açıklasam Encre Noire'nin sert kenarlarının törpülenmişi ve yazlık hale getirilmişi derdim.

Loewe 7 parfümünün yazlık flankeri olarak üretilmiş,  Loewe 7 adlı parfümü deneyimleyemedim o yüzden karşılaştırma yapmayacağım.

Genel olarak yaz-ilkbahar kokusu 25 yaş üzerine önerebileceğim cinsten.. Reklam filmi ve afişlerde matador kullanmışlar ama ben bağdaştıramadım, öyle kirli bir kokudan ziyade freş ve nemli vetiver parfümü olarak düşünebilirsiniz.. Vetiver sevenlerin hoşuna gidecektir..

Hoş bir bir yazlık alternatifi olabilir. Kendi tarzı parfümlerle kıyaslayınca performansı da tatmin edici..

7.5/10



0 yorum:

Yorum Gönder