25 Ocak 2016 Pazartesi

Acqua di Parma - Colonia Assoluta -2003


Kelimenin tam anlamı ile bu parfüme bayılıyorum.. Aslında projeksiyonlu olmaması yüzünden yarım puan kırasım vardı ama birçok parfümüm olmasına rağmen 3 şişe Assoluta bitirebiliyorsam, bu durum Colonia Assoluta'nın ne kadar güzel bir parfüm olduğunu kanıtlıyordur diye düşünüyorum.

Baştan sona doğal, yumuşak ve hoş kokan italyan citrusumuz acı portakal, bergamot, soft bir misk ve ylang ylang temelli kremsi bir yapıda..Çok spreyleseniz bile sizi yormayan, koklamaya doyamayacağınız bu başyapıt; hermes parfümlerinin ünlü yaratıcısı Jean-Claude Ellena ve Comme des Garçons'da başarılı parfümlere imza atan Bertrand Duchaufour tarafından ortaklıkla geliştirilmiş.

O bir unisex, o bir italyan, o zarif, o elegant, o kibar, o temiz..  Sabunsu parfümlerin en iyi örneklerinden biri diyebilirim Colonia Assoluta için..Temizliğin ve ferahlığın çekiciliği var Colonia Assoluta'da..  Güzel giyimli ve bakımlı insanlar için.. Kadınlar da rahatlıkla kullanabilir..

Kolonya gibi kokuyor diyen de oldu, muhteşem kokuyorsun buna bayıldım diyen kadınlar da .. Ben limon kolonyasına benzetenleri burunsuz olarak adlandırıyorum. Creed'in sentetik freş parfümleri bu kadar hypelanırken, AdP gibi cevherlere büyük haksızlık edildiğini düşünüyorum..

Her ortama, her yaşa, her kıyafete ve her mevsime uygun..  Evet biraz kalıcılık ve projeksiyon problemi var(10 sprey bana 8-10 saat performans ile gidiyor), o yüzden fazla spreyliyorsunuz ve hızlı bitiyor..

Ama olsun şahane kokuyor ve bir şişe daha alırsınız ne olacak :)..

10/10

0 yorum:

Yorum Gönder