24 Mayıs 2016 Salı

Diptyque - Volutes - 2012


Volutes - Diptyque; firmasının en güzel parfümlerinden biri olmasına rağmen, underrated olduğunu düşündüğüm bir parfümü. Markanın diğer popüler birkaç parfümünün(Eau duelle, Philosykos , Tam Dao) gölgesinde mi kalıyor bilemedim ama Volutes şahane bir kompozisyona sahip.

Parfümü yapan burunun adı Fabrice Pellegrin, ismi bana tanıdık gelmiyor, markanın diğer bir şahane kokusu olan Eau Duelle'de de imzası olduğunu görünce kendisini bu başarılı iki parfümü için tebrik ediyorum.

Tütün, bal, kurumuş meyveler, karışık baharatlar ve modern bir iristen oluşan Volutes, ülkemizde Beymen mağazalarında bulunabiliyor. Yer yer Thierry Mugler - Pure Havane'yi hatırlatsa da, marketlerde bulunan ve birbirinin klonu gibi olan tütün-bal notalı parfümlerden bir tık üstte ve kendi kalitesini belli ediyor.  Iris notası da şahane kullanılmış, zaten bence Volutes farkı da orada yaratıyor. Güzel harmanlanmış Volutes'in elegant ve hoş bir havası var.

Edt versiyonu için konuşacak olursam, kalıcılığı ve performansı yerinde.. Projeksiyonu da gayet güzel ve fiyatı da gerçekten iyi..  Unisex olarak satılıyor ama tütün kokusu puroyu çağrıştırdığından ben erkeklere daha çok yakışacağı kanaatindeyim.

Discontinued olmuş diye haber aldım, üzücü bir haber.. Bulun deneyin, severseniz de kaçırmayın derim.

Eğer ki benim gibi size de, Serge Lutens - Chergui böyle yarım kalmış, ya bir şeyi eksik gibi geliyorsa; o eksiği Volutes tamamlamış.

Irisli ballı şahane bir puro!

8/10

0 yorum:

Yorum Gönder