26 Mayıs 2016 Perşembe

Ralph Lauren - Polo Double Black - 2006


Polonun duble siyah parfümü, egzotik bir açılışla bize merhaba diyor. Mayhoş mangoyu ve aromalı bir kahve kokusunu baharatlarla karıştırmışlar, çok tatlı olmuş. Buradaki kahve böyle sert bir americano gibi değil, böyle bir Burundi - Mudusi öyle aromatik, hoş bir kahve.

Vay be bu zamana kadar bu parfumu nasıl atladım diye düşünürken, derken 4-5 saat gecti kokluyorum, tenimde ne mango var elde ne da egzotik kahveler. Baharatlı ortalamanın ince bir tık üstünde beyefendi bir skinscent kaldı. Kalıcılık ve projeksiyon 2-3 saat icinde ten seviyesine iniyor ve hareketli başlangıç sıradanlaşıyor.Çifte siyah; tamamen bir algi operasyonuna dönüşüyor.Polo Double Black; lafta noirlar, darklar, intenselerden biri durumunda kalıyor .

Yani anlayacağınız hızlı başladı ama boku seyrek düştü Polo double black'in. Yine de her seye rağmen hoş bir parfum olduğunu söyleyebilirim. Tarz olarak Armani'nin popüler çocuğu Code parfümünü hatırlattı. Polo Double Black'i, Polo'nun Black versiyonu ile karşılaştırmak isterdim ama onu denememiş olduğum için bağımsız bir yorum yapmak durumundayım.

Double Black, 18-30 yas arasına gidecek bir koku ve tanıtım fotoğrafını da kokuya gayet uygun seçmişler . Basit yapısı sayesinde kızlar tarafından oldukça sevileceğini düşünüyorum.

Deneyin derim ama pek ucuz da sayılmaz, zaten ülkemizde de kolay bulunmuyor.

Hani genç hareketli sanatçılar olur, kendilerini gösterirler ama belli zaman sonra piyasadan silinirler. Double black de aynen böyle.

Görüntü var ama ici boş!

6/10

0 yorum:

Yorum Gönder