2 Temmuz 2017 Pazar

Jovoy Paris - Psychedelique - 2011



Jovoy Paris firmasının denediğim ilk kokusu oldu, bir ilanda da şişeli satıldığını görünce aklıma geldi, elimdeki dekanttan hemen deneyeyim dedim.

Açılışı tozlu olarak başladı, sonradan o havasını yavaş yavaş kaybetti.. Geçişleri keyif verdi. Genel olarak öyle saldırgan bir silajı yok, ama direk ten parfümü de değil.. Güzel ve ayarında olmuş.. Koku reçineli tatlı bir amber eşliğinde paçuli ve vanilya kombosuyla ilerliyor.

Şişe fotoğraflarına baktım da, bazı fotoğraflarda kırmızı bazılarında da sarı bir sıvısı var bu parfümün. EDP ve EDT versiyonları mı var acaba?

Ya da kendi kendime, parfümü koklarken neresi saykadelik ya bu parfümün, oldukça hoş ve naif bir parfüm öyle bir triballiğini görmedim derken, yarın parfümün rengi kırmızıya dönerse kendi kendine o zaman efsane olabilir. Ben bu aynı şişede iki renk işini anlamayadım, bilenler varsa lütfen söylesinler.

Onun dışında bir Psychedelique'lik beklemeyin, isminin aksine bence naif bir parfüm. Bu isimleri veren adamların kafası güzel bence, yoksa parfüm öyle waow saykooo bir durumu mevcut değil.

Tozlu havasını kaybetmesi, giriş-gelişme-sonuç geçişleri muazzam.. Ama şunu da demeliyim ki analar,babalar ne paçuli parfümleri yapıyor hocam. Bir Coromandel, bir Intrigant Patchouli gibi üst düzey paçuli koklayan biriyseniz, biraz daha iyi bir parfüm beklemeniz hakkınız.

İçeriği kaliteli, kokusu güzel, hoş bir kompozisyon.. Kesinlikle güzel parfüm ama muhteşem olduğunu söylemeyeceğim. Nedenini de daha iyilerini denememe bağlıyorum. Parfüme herhangi bir cinsiyeti yakıştıramadım unisex pazarlanmasını doğru buldum.

Fırsatınız olursa denemenizi öneririm.

7.5/10

0 yorum:

Yorum Gönder