9 Haziran 2016 Perşembe

Amouage - Memoir Man - 2010


Memoir, Amouage serisinin ön planda tuttuğu ünlü parfümlerinden biri ve bir Amouage sever olarak bu parfümü de kaleme alayım diye düşünüp, üzerimde tekrar tekrar deneyimledim.

Amouage Memoir de başrolleri, tütsülü otlar(nane, pelin ve fesleğen), azıcık deri ve tütün oynuyor. Fakat bu oyunculuğun beni etkilemediğini söyleyebilirim. Memoir'i koklarken yer yer Dolce&Gabbana'nın Light Blue Pour Homme adlı parfümü hatırladım ki onu da sevmezdim. Benzer bir tütsü kullanımı Memoir'de de var, hani böyle evi anneniz çamaşır suyu ile temizler bir acımtırak koku vardır zamanla azalır, inceden böyle bir deterjanımsı, tuz ruhumsu saçma bir vibe alıyorum..

Memoir bence ortalama bir parfüm ve bu kadar yermemin sebebi ise Amouage olması, çünkü beklenti yüksek oluyor. Interlude, Epic, Reflection vs. süper parfümleri varken Memoir'i geçiniz efendim. Bir de reformüle olmuş ki eskisi gibi güçlü de sayılmaz, eskisi daha güzeldi. Yani beğenenler oldu üzerimde ama bunu özellikle sıkıp dışarıya çıkmam.

Bu sefer güldürmedin Amouage,

Çamaşır sulu, acımtırak hatıralar!

Eskisi 7/10 yenisi 6/10

0 yorum:

Yorum Gönder